آخرین اخبار

امام‌جمعه گچساران، مردم در انتخاب‌اصلح به معیارهای رهبری توجه کنند

گچساران- ایرنا- امام‌جمعه گچساران با اشاره به اینکه مردم در انتخاب‌اصلح به معیارهای رهبری توجه کنند گفت: مردم تقلیدهای کورکورانه را کنار بگذارند و با دقت، با تأمل و بدون از هیجان انتخاب درستی داشته باشند.

اشتراک گذاری
08 تیر 1403
کد مطلب : 14226

حجت‌الاسلام‌ سید عنایت هاشمی منش روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنابا اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم هیجان‌زده عمل نکنند و تقلیدهای کورکورانه را کنار بگذارند و با دقت، با تأمل و بدون از هیجان انتخاب درستی داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروز روز سرنوشت سازی برای ملت ایران اسلامی است گفت: انتخابات نمایشی بزرگی از دل‌بستگی مردم به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

هاشمی منش ابراز کرد: هر چه دل‌بستگی و عشق به ایران اسلامی بیشتر، حضور مردم در پای صندوق های رای باید پررنگ‌تر باشد.

وی ادامه داد: اگرچه بین مردم اختلاف‌سلیقه برای رأی دادن وجود دارد اما این‌ها در کشورمان طبیعی است اما مهم‌تر نیز آن تعهد جمعی است که بین مردم وجود دارد که قابل‌ستایش است.

هاشمی منش تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای برای صیانت از نظام اسلامی است و امروز همه باید برای عزت ایران اسلامی پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

وی با بیان اینکه امروز شاهد یک مانور سیاسی بزرگ در دفاع از نظام اسلامی هستیم ادامه داد: افرادی که دلسوز نظام اسلامی و دنبال ساختن ایران اسلامی است باید به عرصه

انتخابات وارد شود.

امام‌جمعه گچساران تصریح کرد: مردم زودتر پای صندوق‌های رأی حاضر شوند چراکه حضور مردم پای صندوق‌های رأی یعنی اعتماد به‌ نظام اسلامی؛ امروز دشمن با ترفندهای مختلف

سعی در ناامیدی مردم دارد و می‌خواهد اعتماد مردم به انقلاب اسلامی را کمرنگ کند.

وی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند تا جلوی مشارکت گسترده ملت را در انتخابات بگیرند که به حول و قوه الهی بار دیگر ملت ما با حضور گسترده در انتخابات سیلی محکم‌تری به دشمنان خواهد زد.

هاشمی منش گفت: مردم با حضور پای صندوق‌های رأی نشان دهند اهل بصیرت هستند و بهترین را انتخاب می‌کنند.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =